08 februari 2007

Dagen idag.

Idag har jag jobbat men slutat tidigt eftersom jag tog ut min friskvårdstimme och några raster som jag inte kunnat ta ut de senaste dagarna. Så skönt att gå kl 13 istället för kl 15. Nu är jag ledig fre, lör och sön! Synd bara att älskling inte är hemma, men det går ändå. Kan ju vara rätt skönt att rå om sig själv ibland faktiskt!

Har varit på RFSU idag och suttit med en tjej på telefonrådgivningen... Känns pirrigt att svara i den där telefonen själv sen, man vet ju aldrig vilka slags frågor som kommer.

Imorgon ska jag träffa J, en tjej jag umgicks med i princip dagligen under hela högstadiet. Det är många år sen vi umgicks nu men häromdagen fick jag reda på att hon flyttat hit. Jag sms:ade henne och skickade en tanke eftersom hennes bror M blivit sönderslagen för en vecka sen, ansiktet fördärvat och för närvarande förlamat. Två killar beväpnade med knogjärn trackade M för hans dialekt och han undrade vad problemet var och de svarade med att ge honom stryk. Så jävla otäckt att det finns människor som är ute bara efter att bråka och slåss... Fruktansvärt!!

Imorgon ska jag iaf iväg och träna på dagen, sen ska jag och J ses på eftermiddagen! Roligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men herregud vad finns det för människor, väldigt, väldigt obehagligt. Sjukt.

Jag hoppas att du får en trevlig helg