24 februari 2007

Härligt bra dag!

Det är ju FREDAG!!! Började med att jobba till 16, tråkigt men helt okej med tanke på att helgen stod för dörren. Begav mig efter jobbet till träning, det var puls medel och jäklar vad bra och jobbigt det var! Suverän musik och duktig instruktör och jag blev HELT slut. Var så där härligt knallrosa efteråt och det har jag inte varit på länge efter träning... Tog sedan vagnen hem och vem stiger på på Järntorget? Jo, min älskade. Så vi sällskapade till Hemköp och handlade inför helgen och gick sen hem. Mina ben höll på att gå av i backarna hem, jag var SÅ trött. Härligt härligt! Lagade lite smarrig carbonara (bland det onyttigaste man kan äta, men va fasen...Hade varit sugen på det länge och det var ju trots allt fredag) och åkte sedan till ett par kompisar till S. Där ägnades kvällen åt snack och lek. Väldigt, väldigt trevligt. Kul att träffa lite nytt folk! M är ute ikväll så jag ska lägga mig på soffan och titta på det inspelade avsnittet av Criminal Minds från ikväll. Det slutade ju så spännande sist så jag måste se vad som händer!

Inga kommentarer: