06 februari 2007

Hej å hå, Gina Tricot!

Ojoj, vilket grymt tråkigt rim... Hur som helst så var jag där idag och förbättrade min garderob lite grann. Hade inte varit där på länge nu så det var en del nytt som kommit in, kul! Köpte med mig två tröjor och en klänning (som jag redan har sedan innan, fast i två andra färger...) Så typiskt mig att inte kunna bestämma mig för EN färg, utan måste köpa flera... Tur att det är så billigt på Gina så man kan göra så...

Det är rätt roligt med foton i bloggen men för att inte misstas vara en mode-blogg så ska jag nog låta bli att lägga in foton på de nya kläderna, hahaa... Inget fel på mode-bloggar (jag läser flera), men det finns redan så många och jag låter de modemedvetna och kunniga stå för den biten så fortsätter jag skriva skit om lite av varje...

Idag har jag och älskling varit och kollat färg och tapeter, men vi har inte lyckats komma överens om nåt bra... Alltid det här "komma överensandet" som sätter käppar i hjulen för oss! Vi har båda god smak så det kommer blir fint hur vi än gör, måste bara bestämma oss för en grej och sen göra det. Nu är vi båda inne på lite olika spår, båda spår snygga, men vi vill båda att våra respektive spår ska vara det vi kör på... Så vi får se vem som vinner, hehe. Jag vann angående soffan så kanske är det min tur att ge mig nu...? Njaaa, vi får se.

Inga kommentarer: