07 februari 2007

Vill du ha gratis prylar?

Det låter ju för bra för att vara sant men det är ju hur mycket folk som helst här i bloggvärlden som skriver om detta gratis-fenomen så jag tänkte ge det en chans!

Ju fler personer man värvar, desto mer och bättre grejer har man att välja mellan.

Vill du bli värvad av mig och ha möjligheten att själv få en massa gratisprylar? Registrera dig på www.gratisgen.se och ange mitt ID : 61534 när du fyller i medlemsansökan.

Efter att ha värvat sju medlemmar och då dessa fullföljt ett erbjudande får man välja mellan bl.a. dessa saker: presentkort på VeroModa 500 kr, presentkort på MQ 500 kr, Desperate housewives-dvdbox, Pilgrimsmycken, högtalare, mp3-spelare... Värvar man ytterligare 13 personer har man fler och ännu bättre grejer att välja mellan.

Efter att ha blivit medlem och man loggar in så står det till höger en lista på olika steg. Första steget blir då "Fullfölj ett erbjudande". När man gjort det så får man ett poäng och personen som värvade mig får gratisprylar.

Det låter inte så svårt, så kom igen! Registrera er nu! Glöm inte mitt ID: 61534! ;)

Inga kommentarer: